آموزشگاه تعمیر پکیج در شهریار

آموزشگاه تعمیر پکیج در شهریار: پکیج دیواری در منازل، ادارات و همه مکان هایی که از ان استفاده می شود در همه فصل های سال روشن بوده و از آب گرم مدار مصرفی آن استفاده می شود و در زمستان ها هم سیستم گرمایشی ساختمان را تامین می کند. که باعث می شود استهلاک این دستگاه چند برابر شود. هر دستگاه پکیج باید حداقل سالی 2 بار سرویس و رسوب زدایی شود. و همین امر باعث شده تا همه مردم از تمام قشر ها به سرویس و تعمیرات پکیج نیاز داشته باشند. در نتیجه اگر توانایی بالا و دانش و مهارت کافی داشه باشید. می توانید روی 20 میلیون درامد ماهانه حساب کنید.

اموزشگاه تعمیر پکیج در شهریار

چگونه میتوانیم در شغل تعمیرات پکیج در آموزشگاه تعمیر پکیج در شهریار

موفق باشیم؟

اولین قدمی که باید قبل از شروع این کلاس ها بردارید این است که علاقه کافی به این کار داشته باشید. برای شروع هر کاری اولین شرط میزان علاقه به ان حرفه است. زیرا اگر علاقه نداشته باشید نمی توانید ان طور که باید کارتان را انجام دهید. قدم دومی که باید در این جهت بردارید این است که پس از گذراندن کلاس ها و دریافت مدرک توصیه می کنیم در رابطه با پکیج اطلاعاتی بیشتری کسب کنید. به عنوان مثال می توانید از افرادی که در این حرفه خبره هستند اطلاعات کسب کنید راجع به فنون کار نکات ریز سوال کنید. همچنین می توانید مقالات اموزشی مربوطه به اموزش پکیج در کرج را مطالعه کنید تا از تمام زوایا شغلتان مطلع شوید.

آموزشگاه تعمیر پکیج در شهریار توسط آموزشگاه جهان مهارت برگزار می شود. که به شکل کارگاهی اجرا می شود. این کلاس ها زیر نظر سازمان فنی حرفه ای است و اساتید متخصص و مجرب اموزش می دهند.یکی از مزایایی این دوره دارد این است که به صورت عملی آموزشی می بینید. و مدرک معتبر به شما اعطا می گردد.برای تعمیر پکیج باید تخصص داشته باشید و بدون مهارت کافی نمی توانید به تعمیر بپردازید.

اموزش تعمیر پکیج در شهریار

مزایا و معایب شغل تعمیرات پکیج دیواری

همانطور که می دانید هر شغلی دارای مزای و معایبی است و هیچ شغلی وجود ندارد که سختی نداشته باشد. در نتیجه شما باید شغلی را برای خود انتخاب کنید که با معایب ان راحت تر می توانید کنار بیایید. افزوده شد: از مزایای شغل نصب و تعمیرات پکیج بازار کار عالی، درآمد خوب و فصلی نبودن ان می باشد. این شغل یک شغل تخصصی است که تعمیرکار پکیج، می تواند دستمزد خوبی برای هر یک کاری که انجام می دهد دریافت کند. افزوده شد: از معایبی که از این شغل می توان نام برد فیزیکی بودن این شغل است. که امکان دارد انجام آن برای بعضی افراد کمی دشوار باشد. برای انجام تعمیرات باید دائم به نقاط مختلف شهر برید و در بعضی ساعات روز که ترافیک زیاد است یا هوا خیلی گرم یا سرد است ممکن است برایتان مقداری سخت باشد.

 سرفصل‌های دوره تعمیرات و نصب پکیج

  • جوشکاری نقره برای مبدل‌های سوراخ شده
  • با شرایط و استاندارد‌های نصب
  1. عیب یابی و رفع عیب
  2. آموزش عملی نصب پکیج
  • سرویس دستگاه 
  1. اسیدشویی
  2. سرویس محفظه‌ی احتراق
  • انواع حسگرهای موجود در پکیج
  1. پرشر سویچ آب
  2. ترموستات دود
  • قطعات مکانیکی انواع پکیج دیواری
  1. مبدل حرارتی اصلی و ثانویه
  2. منبع انبساط
  • انواع قطعات مجری فرمان اجزا  قطعات داخلی پکیج
  1. پمپ سیرکولاسیون
  2. شیرکنترل گاز