آموزش نصب و تعمیرات پکیج دیواری

پکیج دیواری یکی از سیستم های گرمایشی پرطرفدار در چند سال می باشد. که بسیار رواج پیدا کرد است و از آن در ساختمان های مختلف استفاده می کند. آموزشگاه تعمیر پکیج جهان مهارت از اساتید با تجربه و متخصص در این حیطه برخوردار است که کلاس های اموزشی این رشته را به صورت حرفه ای برگزار می کند و پس از اتمام دوره به فن اموزان خود مدرک معتبر فنی و حرفه ای اعطا می کند. کلاس های این اموزشگاه دارای پشتیبانی پس از پایان دوره می باشد.  اگر قصد یادگیری و آموزش نصب و تعمیرات پکیج دیواری را داربد به صفحه اصلی اموزشگاه جهان مهارت مراجعه کنید.

گذراندن دوره آموزش نصب و تعمیرات پیکج دیواری چه فوایدی دارد؟

  • فراگیری نصب ونعمیر انواع پکیج های ایران رادیاتور، بوتان و تمام برند های ایرانی و خارجی
  • وارد شدن سریع به بازار کار
  • توانایی اخذ نمایندگی از شرکت های معتبر توسط مدرک دریافت شده
  • دریافت جواز کسب
  • دریافت گواهینامه مهارت و ترجه از سازمان فنی و حرفه ای کشور

آموزش نصب و تعمیر پکیج از دوره های پر طرفدار در حیطه ی تاسیسات است.کسانی که خواهان شرکت در کلاس ها هستند سر فصل های داخل سایت را مطالعه کنند. و با کسب اطلاعات شرایط کلاس ها اقدام به ثبت نام کنید. دلیل اهمیت این دوره ها این هست که، پکیج دیواری و ابگرمکن در تمامی منازل و اداره جاتو در  همه ی فصول سال مورد استفاده و قرار می گیرد. و در زمستان استفاده از پکیج و شوفاژ چند برابر افزایش پیدا می کند.

وسایل مورد نیاز برای نصب و تعمیر پکیج

  1. جعبه ابزار( همه ابزار های عمومی مثل آچار . فاز متر .پیچ گوشتی و …)
  2. مولتی متر
  3. تلمبه 
  4. گیج فشار سنج
  5. برس یا مسواک  
  6. گریس ها
  7.  دریل برای نصب
  8. قلم مو برای تمیز کردن فیلتر شیر گاز 
  9. سمباده نرم جهت تمیز کردن حسگر و الکترود جرقه زن
  10. برای نصب پکیج باید 4 عدد شلنگ حصیری، فیلتر ورودی و محافظ برق، شیر 3/4، شلنگ همراه با مهره، بست و الیو، شیر 1/2 .
  11. قطعاتی که در تعمیر پکیج پر مصرف هستند شامل ان تی سی ها ،بوبین شیر گاز ،شیر پر کن ،فلو ها ،فنر بای پس ،پرشر آب و هوا ،شیر اطمینان ، موتور شیر سه راهه و … می شود.

میزان درامد تعمیرات پکیج

تعمیرات پکیج، ابگرمکن و شوفاژ از مشاغل پر دارمد در حیطه تاسیسات است. زیرا نیروی کار متخصص در این زمینه بسیار کم است و همین باعث می شود که کسانی که در این زمبن فعالیت می کنند مشتریان بیشتری داشته باشند و نتیجه این موضوع می شود درامد بیشتر.

افرادی که مهارات لازم را در این حیطه دارند، می توانند به صورت شخصی مغازه داشته باشند. با تبلیغات به جذب مشتری بپردازند. و اینکه با استخدام در شرکت های خدماتی می توانند ماهیانه حقوق دریافت کنند.

کسانی که می خواهند در این حیطه فعالیت کنند نیاز است که به صورت اپدیت از این رشته اطلاعات داشته باشند. و درباره چگونگی و کارکرد دستگاه ها و تکنولوژی های جدیدی که به بازار میاد دانش کافی داشته باشند.

ابتدای تعهد ما به شما از زمانی شروع می شود که دوره های اموزشی و  کلاس ها به پابان می رسد. پس از اتمام دوره، از فن اموزان اموزشگاه با استقبال پشتیبانی می شود که جای هیچ ابهام و سوالی باقی نماند.

هزینه آموزش تعمیرات پکیج دیواری و آبگرمکن

شهریه آموزش نصب و تعمیرات ابگرمکن

12,00,000 تومان

شهریه آموزش نصب و تعمیرات پکیج

2,000,000 تومان

چطور می توان به یک تعمیرکار حرفه ای پکیج تبدیل شد؟

برای اینکه در نصب و تعمیرات پکیج دیواری حرفه ای و موفق باشید لازم است تا تمامی مهارت های تعمیر، عیب یابی و تعویض قطعات پکیج را کسب کنید.
یک تعمیرکار حرفه ای پکیج باید توانایی تعمیر برد پکیج دیواری و دیگر قطعات آن را داشته باشد تا بتواند مشکلاتی مانند کار نکردن پمپ، افت فشار پکیج دیواری، خراب شدن مخزن انبساط، سرد و گرم شدن آب پکیج، روشن نشدن شعله پکیج، زرد شدن شعله پکیج و سایر مشکلات را رفع کند. ما در آموزشگاه تعمیر پکیج جهان مهارت به صورت تخصصی و کاملا عملی این مباحث می پردازیم و شما می توانید به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن با کسب کلیه مهارت های لازم به تعمیرکاری حرفه ای تبدیل شوید.