آموزشگاه تعمیر پکیج در گوهردشت

امروزه آموزشگاه تعمیر پکیج در گوهردشت بیش از 80 درصد ساختمان های شهر دارای سیستم پکیج دیواری و شوفاژ هستند و ان 20 درصد باق مانده هم از ابگرمکن استفاده می کنند. به همین دلیل تقاضای تعمیرات، نصب و سرویس پکیج های دیواری بسیار بالا رفته است. خصوصا برای شهر های بزرگی مانند کرج و تهران. نه تنها ساختمان های مسکونی بلکه ساختمان ها و اماکن اداری، دولتی و غیره… هم از شوفاژ استفاده می کنند. به همین دلیل شغل تعمیرات پکیج یکی از مشاغل پرطرفدار، و به دلیل تقاضای زیاد پردرامد شده است. بسیاری از کسانی که قصد شروع این حرفه، و ورود به این شغل را دارند به دنبال اموزشگاهی با دانش و تخصص کافی و به همراه آن مدرک معتبر فنی حرفه ای هستند. اگر شما هم به دنبال همچین آموزشگاه تعمیرات پکیج در کرج هستید می توانید به اموزشگاه جهان مهارت مراجعه کنید.

سر فصل هایی که در اموزشگاه تعمیر پکیج در گوهردشت آموزش داده می شود:

  • تعمیر پکیج شوفاژدیواری بدون فن و فن دار
  •  عیب یابی فلورگلاتور، فلومتر، فلوسویچ
  • تعمیر پکیج شوفاژدیواری دو مبدل و تک مبدل
  • تشخیص عیب فن خروج دود و پرشردود
  • عیب یابی حارمکی روش های اصلاح آن
  • معرفی انواع پمپ و تعمیرات ممکن پمپ ها
  •  عیب یابی پمپ سیرکولاتور
  •  اموزش روش رسوب زدایی مبدل تک منظوره و دو منظوره
  •  تعمیر شیر برقی گاز همراه با معرفی انواع آن
  • رفع امشکل سیستم بای پس در انواع مختلف پکیج
آموزشگاه تعمیرات پکیج در اراک

سوالات رایج درباره اموزش تعمیر پکیج

خیر؛ همه اموزش ها در یک پکیج می باشد اما ابتدا نصب پکیج را آموزش می بینید سپس عیب یابی و تعمیر.

بله؛ گام به گام روش های سرویس کردن اموزش داده می شود.

در آموزشگاه تعمیر پکیج در گوهردشت چه مطالبی اموزش داده می شود؟

آموزشگاه تعمیر پکیج در گوهردشت کلاس های اموزشی را طوری برنامه ریزی کرده است که فن اموزان با تمام برند های پکیج و تفاوت و شباهت انها شوند. امروزه پکیج های زیادی با برند های مختلف وارد بازار شده و استفاده می شوند. به این دلیل است که تعمیرکار ها هنگام مواجه شدن با این نوع پکیج ها که تا به حال ان ها را ندیدند دچار استرس می شوند. و استرس و باعث پایین امدن توانایی های ما می شود. ما به دلیل جلوگیری از این موضوع تمام برند ها را به شما اموزش می دهیم. به طور کل برای این که یک تعمیر کار حرفه ای باشید باید کاملا به قطعات و اتصالات تسلط داشته باشید. و توانایی باز کردن و جمع کردن یک پکیج را داشته باشید.

آموزشگاه تعمیر پکیج در مهرشهر

آموزش صفر تا صد نصب و تعمیرات پکیج دیواری

برای شرکت در دوره اموزش تعمیر پکیج در کرج و نصب پکیج دیواری در آموزشگاه جهان مهارت هیچ نیازی به مدرک یا سابقه قبلی نیست. حتی نیاز به آشنایی اولیه هم ندارد زیرا تمام  دوره های اموزشگاه ما از صفر تا صد و از پایه شروع می شوند و تمام افرادی که فقط علاقه مند به شروع به کار در این زمینه هستند می توانند به شروع به یادگیری و سپس کار کنند. این آموزش ها به صورت عملی و به زبان ساده است.