آموزش تعمیرات پکیج با اخذ مدرک فنی حرفه ای

آموزش تعمیرات پکیج فنی حرفه ای، مدرک یکی از سازمان های معتبر است که با گذراندن دوره های تئوری و عملی و کسب نمره قبولی دریافت می کنبد.این مدرک در کشور و بین الملل اعتبار دارد و می توانید به راحتی به شغل مورد نظر خود دست پیدا کنید.

پس از ثبت نام در دوره های اموزش پکیج که برای متقاضیان این حرفه برگزار می شود، نصب و تعمیرات پکیج از صفر تا صد اموزش داده می شود.

مدرک مورد تایید سازمان فنی حرفه ای پس از گذراندن دوره ها توسط اموزشگاه صادر می شود.

برای گذراندن این دوره ها باید حداقل 18 سال و حداکثر 55 سال داشته باشید. و برای افرادی که زیر 18 سال هستند باید رضایت ولی و یا قیم قانونی داشته باشند.

برای اینکه یک تعمیر کار پکیج مجرب شویم چه اقداماتی لازم است؟

اولین قدم برای تعمیر یک پکیج عیب یابی درست ست. تشخیص ایراد پکیج مهم ترین مرحله است زیرا، تا زمانی که متوجه نشویم مشکل از کج

است نمی توانیم دست به تعمیر ببریم. گاهی مشکلات پکیج از اجزای ان است مانند: لوله های ورودی و خروجی، محفظه تخلیه هوا، مشعل پکیج، کندانسور و  پتانسیومترهای پکیج. و گاهی مشکل از قسمت الکتریکی پکیج است.

سر فصل های دوره تخصصی اموزش و تعمیرات پکیج

اموزش تعمیر پکیج تک مدولاتور

اموزش تعمیر پکیج دو مدولاتور

سرویس و تعمیر انواع برند پکیج

اموزش تعمیر پکیج ایران رادتور

اموزش عیب یابی برد های پکیج دیواری

اموزش رفع ایراد ترمیستور

اموزش تشخیص مشکلات مدار های الکترونیکی پکیج

اموزش چگونگی عملکرد پکیج

تعمیرات، سرویس و هواگیری پکیج

اموزش نحوه عیب یابی و تست پمپ پکیج

تشخیص مشکلات مربوط به فن

چگونگی عیب یابی لوله ها

تشخیص ایراد های جرقه و مشعل

اموزش تعمیر پکیج بوتان

آموزش تعمیرات پکیج فنی حرفه ای

دوره های آموزش پکیج فنی حرفه ای و دوره های راه اندازی و نصب زیر نظر سازمان فنی حرفه و توسط بهترین اساتید برگزار می شود. اموزش پکیج شامل تمامی برند های ایرانی و خارجی می شود.

آموزش تعمیرات پکیج در اموزشگاه تاسیسات جهان مهارت نصب، سرویس، و تعمیر پکیج را اموزش می دهد.که توسط بهترین اساتید این حیطه و مهارت بالا در تدریس برگزار می شود.و پس از اتمام دوره ها هر سوال و یا مشکلی در خصوص اموزش های داده شده پیش امد، اموزشگاه از شما پشتیبانی می کند.

در دوره آموزش تعمیرات پکیج، شما با اصول و مفاهیم اساسی تعمیرات پکیج آشنا خواهید شد. در این دوره، به شما نحوه تعمیرات و نگهداری پکیج های گازی و الکتریکی را آموزش خواهیم داد. همچنین، در این دوره به بررسی عیب یابی و تعمیرات پکیج های گازی و الکتریکی خواهیم پرداخت.

در این دوره، شما با ابزارهای مورد نیاز برای تعمیرات پکیج آشنا خواهید شد و نحوه استفاده از آنها را خواهید آموخت. همچنین، در این دوره به شما نحوه تعمیرات مختلف سیستم های گرمایشی و سرمایشی را نیز آموزش خواهیم داد.
در پایان دوره، شما قادر خواهید بود تعمیرات پکیج های گازی و الکتریکی را به صورت حرفه ای انجام دهید و با مشکلات مختلف پکیج ها آشنا خواهید شد. همچنین، در صورت نیاز به تعمیرات پکیج های گرمایشی و سرمایشی، قادر خواهید بود آنها را به صورت حرفه ای تعمیر کنید.

قوانین و استاندارد های نصب پکیج

  • باید بین ١٢٠ ﺗﺎ ١٥٠ ﺳﺎﻧتی متر شیر دﺳﺘﮕﺎه ﮔﺎز ﭘﻜﻴﺞ از کف فاصله داشته باشد.
  • شیلنگ گاز را نباید نزدیک اجاق گاز یا وسایل گاز سوز دیگر قرار داد
  • استفاده کردن از بست ضروری است نباید به جای بست از سیم استفاده کرد.
  • شیلنگ های لاستیکی باید بررسی شود تا ترک یا سوراخ نداشته باشد.
  • استفاده نکردن از نخ های کنفی، خمیر و غیره…
  • استفاده نکردن مجدد از لوله ها و شیر هایی که در لوله کشی گاز استفاده شده است.