آموزش تعمیر برد

جهان مهارت در دوره آموزش تعمیر برد لوازم خانگی و تحلیل بردهای الکترونیکی  این موضوع را در نظر میگیرد که شما دارای هیچ اطلاعاتی در این زمینه نمی باشید و با این شرایط آموزش را برای فراهم میکند پس از تایید نهایی آموزش مبنی بر ثبت نام شما در دوره آموزش تعمیرات بردهای الکتریکی سرفصل های دوره به شما داده خواهد شد به این روش که شما عزیزان باید پس از ورود به کلاس های آموزشی پس از پایان هر جلسه خودتان باید تایید نمایید که مبحث را فراگرفته اید ، سپس استاد نیز فراگیری شما را تایید نماید و آنگاه باید سرفصل مذکور را با امضا کند و در غیر اینصورت دوره برای شما عزیزان ، بصورت کاملا رایگان تکرار خواهد شد.

مراحل تعمیر بردهای الکترونیکی

مراحل تعمیرات برد با توجه به نوع دستگاه مشخص می گردد ولی در حالت کلی می توان یک الگوریتم را که به صورت عمودی برای بیشتر بردها پاسخ می دهد را به اجرا درورد .در ابتدا اطلاع از نوع و اسم دستگاه و چگونگی کارکرد آن و سپس اطلاع از نوع خرابی برد به طور مثال می توان از مشتری اطلاعات گرفت که کدام قسمت دستگاه کار نمی کند و یا اینکه دستگاه چگونه ایراد پیدا نماید.

در مرحله بعدی اطلاع از محل ورودی و خروجی برد و مقدار ورودی و خروجی آن به طور مثال اگر برد منبع تغذیه دچار مشکل شده ابتدا ورودی و خروجی برق آن و سپس مقدار آن را باید توجه کرد.

در مرحله بعدی با توجه به نوع دستگاه و نوع خرابی برد می توان روی برد محلی که احتمال خرابی در آن بیشتر از بقیه می باشد را تشخیص داد وقطعات آن محل را تست کرد.

در این دوره شما آموزش تعمیر برد ماشین لباسشویی تعمیر برد یخچال تعمیر برد پکیج و انواع ابگرمکن و دگیر وسایل خانه میبینید.

چند ویژگی برتر دوره آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی

1- استفاده از اساتید دارای تخصص بالا در این زمینه

2- به کاربردن ابزارات و وسایل پیشرفته برای آموزش

3- ارائه مدرک معتبر از سازمان فنی حرفه ای

5- آموزش تعمیر انواع بردها مانند برد کولر گازی و پکیج ، لوازم خانگی و …

اموزش انلاین تعمیرات پکیج

توانایی هایی که در این دوره بدست می آورید

تسلط کامل بر مدارتو بلوک های مختلف برد الکترونیک
تسلط کامل بر لحیم کاری مونتاژ و دمونتاژ انواع قطعات dip smd
تسلط کامل بر ایراد یابی بردهای از کارافتاده
تسلط بر تعمیر برد الکترونیک به وسیله service manual
توانایی بازطراحی قسمت های معیوب در بردهای الکترونیک

تسلط کامل بر الکترونیک
تسلط کامل بر انواع قطعات الکترونیکی استفاده شده بر روی بردهای الکترونیک
تسلط کامل بر ابزار کاربردی در تعمیرات برد الکترونیک
تسلط کامل بر عیب یابی و تعمیرات مدارات مختلف در بردهای الکترونیک
تسلط کامل بر تعمیرات بردهای عمومی و صنعتی

بازار کار تعمیرات برد الکترونیکی

به دلیل نیازی که افراد جامعه به مشاغل فنی دارند اکثرا دارای بازار کار مناسبی هستند. شغل تعمیر برد الکترونیکی نیز به همین صورت بوده و به علت استفاده زیاد از آن در انواع وسایل،از تقاضای زیادی برای آن برخوردار هستند. درخواست بیشتر باعث رونق بازار کار این شغل گردیده و اکثرا افراد فعال در این حوزه را بیکار نخواهید دید.

امکان فعالیت در شرکت های متفاوت به صورت استخدامی علاوه بر کار کردن به صورت مستقل، برای افرادی که در این حرفه مهارت دارند وجود دارد. شرکت ها و نمایندگی های فعالی هستند که به تعمیر بردهای الکترونیکی در انواع ساده و پیچیده برای دستگاه های خانگی و صنعتی می پردازند که می توان با ارسال رزومه به این شرکت ها در قسمت های مختلف آنها مشغول به کار شد.

سرمایه مورد نیاز برای شغل تعمیرات بردهای الکترونیکی

تامین سرمایه اولیه برای بسیاری از کسانی که قصد دارند یک کسب و کار یا استارتاپی را راه بیندازند، بسیار سخت و شاید نشدنی باشد. اما خوبی مشاغل فنی نسبت به دیگر مشاغل این است که نیاز به سرمایه اولیه بسیار زیادی وجود ندارد. و یا داشتن یک مهارت فنی بسیار عالی می توان به یک کار را آغاز کرد.

همچنین شغل تعمیرات بردهای الکترونیکی بر خلاف سایر مشاغل که نیاز به ابزار و تجهیزات زیاد، متنوع و گران قیمت دارند، فاقد این ویژگی می باشد. در این شغل با تهیه چند وسیله و ابزار نه چندان گران قیمت و در دسترس و گذراندن دوره آموزش تعمیرات برد الکترونیکی می توان کار را شروع نماید.

موقعیت کاری در این شغل نیز بسیار متنوع می باشد، شما قادر هستید به عنوان تعمیرکار یک شرکت استخدام شوید یا خودتان اقدام به بازگشایی یک مغازه تعمیراتی نمایید و یا اینکه با درج تبلیغات خودتان در سایت هایی مانند دیوار، شیپور و یا سایت های تعمیرات و خدمات فنی به صورت سیار به کار خود ادامه دهید.

تجهیزات مورد نیاز در کلاس آموزش تعمیرات برد 

  1. مولتی متر: از مهمترین ابزار برای اموزش تعمیر برد مولتی متر یا آوومتر است.شما با این وسیله میتوانید ولتاژ، جریان الکتریکی و مقاومت بخش های مختلف یک مدار را اندازه گیری نمایید. مولتی متر رومیزی و دیجیتال بهترین نوع مولتی متر می باشد. توصیه ما به شما این است برای شروع کار با مولتی متر دیجیتال شروع کنید.
  2. اسیلوسکوپ: اسیلوسکوپ وســیله ای که در آزمایشــگاه برای مشــاهده شــکل موج کاربرد دارد.
  3. دستگاه لحیمشما برای تعمیر و مونتاژ انواع مدار الکترونیکی نیازمند به یک دستگاه لحیم و هویه می باشید. ما انواع مختلف دستگاه هویه داریم. اما ما به شما توصیه مان این استکه از هویه هوای گرم که هم با هوای گرم کار میکند و هم دارای هویه معمولی هم هست، مورد استفاده قرار دهید.
  4. آمپرمتر: آمپرمتر وسیله ای برای اندازه گیری جریان استفاده میگردد. اگر یک دستگاه مولتی متر تهیه کرده باشید، دیگر نیاز به آمپرمتر نخواهید داشت.
  5. ولت متر: از این وسیله برای اندازه گیری ولتاژ بخش های مختلف مدار مورد استفاده قرار داده می شود. اگر یک دستگاه مولتی متر تهیه کرده باشید، دیگر نیاز به ولت متر نخواهید داشت.
  6. اهم متر: این وسیله برای اندازه گیری میزان مقاومت بخشهای مختلف مدار استفاده میشود. توجه کنید با تهیه یک مولتی متر دیگر نیازی به اهم متر و ولتمتر و آمپرمتر نخواهید داشت.

اموزش پکیج در کرج

چه بردهایی در این دوره آموزش داده می شوند؟

انواع بردهای لوازم خانگی, انواع بردهای صنعتی, برد کولر گازی و برد پکیج و بردهای اینورتر دار و …….

آیا آموزش تعمیرات برد به صورت عملی می باشد

بله, کاملا عملی و کارگاهی آموزش داده می شود و کار آموزان روی انواع برد کار می کنند

آیا مدرک آموزش تعمیرات برد معتبر می باشد؟

بله , بعد از پایان دوره مدرک معتبر صادر می شود و جهت اخذ جواز کسب معتبر می باشد