آموزش نصب و تعمیر پکیج

افرادی که علاقه مند به آموزش نصب و تعمیر پکیج هستند. می توانند با مراجعه به اموزشگاه تاسیسات جهان مهارت به صورت کاملا عملی و کاربردی با مجرب ترین استادان در این حیطه اموزش ببینند. با مطالعه مقالات اموزشی در سایت اموزشگاه می توانید تاحدودی با کلاس ها درامد و بازار کار این رشت اشنا شوید. و در صورت علاقه اقدان به ثبت نام کنید. این اموزشگاه به صورت خصوصی فقط در حیطه اموزش ابگرمکن، پیج و شوفاز فعالیت می کند.

چگونگی عملکرد پکیج

اکثر مردم فکر می کنند که با قطع شدن برق، اب هم در سیستم پکیج وجور ندارد و قطع می شود. اما در واقع اب قطع نمی شود فقط اب گرم نمی شود. بدون برق اجزای تشکیل دهنده ی پکیج عمل نمی کند اما اب در دسترس شما هست. ممکن است در فصل سرما احساس کنید که شوفاژ ها به خوبی قبل گرم نمی شود. و دچار کاهش حرارت شده، بیشتر اوقات دلیل این مشکل وجود هوا در رادیاتور ها می باشد.

مدار اب شوفاژ یه مدار بسته به اجزای پکیج است که مقدار اب مشخصی در ان در حال گردش است.اما گاهی امکان دارد هوا به داخل مدار نفوذ کرده باشد و همراه با اب به گردش دراید. این وجود هوا در مدار هم باعث کاهش حرارات رادیاتور ها شده هم مشکلات دیگیری هم برای سیستم ایجاد می کند. نحوه هواگیری به این صورت هست که پیچ مخصوص هواگیری در کناره شوفاژ را باز می کنیم. و اجازه میدیم هوای درون مدار خارج شود. سپس پیچ اب گیری زیر شوفاژ را باز می کنیم.

با این کار اب جدید وارد شوفاژ می شود. وارد شدن اب جدید با فشاری که همراه با خود دارد باعث می شود هوای داخل مدار همراه با اب از پنل کنار شوفاژ خارج شود. و با بستن پیچ ها سیستم دست می شود و دوباره به حالت اول خود باز می گردد.

آموزشگاه تعمیرات پکیج در قم

           مشکلات رایج پکیج و راهنمای ان

       ایرادات پکیج                                       علت ایراد

                        گرم نشدن اب                              پمپ گرمایشی خراب است،افت فشار

                      نشتی پکیج                                 خرابی پمپ،افزایش فشار،فرسودگی

                           سر و صدای زیاد پکیج                     هوا گرفتن، مسدود شدن ورودی لوله هوا

                      افت فشار پکیج                             خرابی فشار سنج، هوا گرفتن، خرابی

آموزش نصب و تعمیر پیکج را چگونه اغاز کنیم؟

همانطور که در مقالات دیگر گفتیم، به دلیل جایگزینی این سیستم گرمایشی به جای سیستم های دیگر رونق زیادی پیدا کرده است. و می توان اینده خوبی را برای این شغل و حرفه پیش بینی کرد. برای شروع کردن این حرفه اولین کاری که باید انجام بدین این هست که به این شغل علاقه مند هستید یا خیر؟ ایا مشاغلی که در حوزه تاسیسات هست رو دوست دارید؟ چون علاقه مهم ترین رکن در هر کاری هست و موفقیت بدون داشتن علاقه به دست نمی اید. اگر علاقه داشتید در مرحله دوم نحوه یادگیری اهمیت بسزایی دارند. در انتخاب اموزشگاهی که می خواهید یادگیری را شروع کنید باید بسیار دقیق باشید. که تمام نکات ریز با فوت و فن های انواع مدل ها و برند ها به شما اموزش داده شود. در نتیجه در صورت علاقه مند بودن، با تماس و یا مراجعه به اموزشگاه جهان مهارت از چگونگی و شرایط کلاس ها مطلع شوید.

بازار کار تعمیرات پکیج دیواری چگونه است؟

تعمیر پکیج یکی از پرطرفدار ترین دوره‌های فنی بین فن اموزان می باشد. نیاز زیاد مردم به تعمیرکار های با مهارت دلیلی شده که شماره تلفن‌ های تعمیرکار های خوب، بین مردم دست‌ به‌ دست شود. شماره تماسی که حاصل تجربه و مهارت در کار تعمیرات پکیج دیواری می باشد. نماد اعتماد شما در این کار میزان مهارت و تجربه شماست. در نتیجه درامدی که شما دارید کاملا بستگی به دقت و مهارت در کار، اموزشگاهی که در ان جا اموزش دیدید و روشی که به شما امورزش داده شده دارد. از طرفی هزینه اموزش های تعمیر پکیج نسبت به هزینه یادگیری حرفه های دیگر بسیار پایین است و هزینه اموزشی که دیدید هم پس از ورود به بازار کار با 1 الی 2 مشتری جبران می شود.

آموزش نصب و تعمیر پکیج

ایا لزوما برای آموزش نصب و تعمیر پکیج باید به اموزشگاه مراجعه کرد؟

بله، صد در صد. امروزه بسیاری از مردم برای یادگیری حرفه های مختلف از اینترنت استفاده می کنند. و می توان با یک سرچ ساده به منبع عظیمی از اطلاعات دست پیدا کرد. اما نصب و تعمیرات پکیج در اموزشگاه هم به صورت کاملا عملی و در کارگاه های مجهز اموزش داده می شود. و برای این حرفه به هیچ عنوان این امکان وجود ندارد که به صورت تئوری اموزش دیده شود.