معرفی دوره آموزش صفر تا صد پکیج

آموزش صفر تا صد پکیج

دوره های آموزش صفر تا صد پکیج از دوره های محبوب در حیطه تاسیسات می باشد. این دوره ها به تازگی طرفداران زیادی پیدا کره است. به طور کلی به صورت کارگاهی برگزار می شود و فن اموز،با اصول راه اندازی، نصب و تعمیرات اشنا می شود.
اموزشگاه جهان مهارت پشتیانی نا محدود دارد و اگر فن اموزان تا زمانی که مشغول به کار شوند ایراد یا مشلکلی داشته باشند از ان ها به صورت رایگان پشتیبانی می شود.

فن اموزان در این دوره با همراهی اساتید متخصص و مجرب در این حوزه می توانند آموزش صفر تا صد پکیج را فراگیری کنند.و زمان به پایان رسیدن دوره کاملا قادر به انجام این فرایند می باشند.

سوالات متداول نصب و تعمیرات پکیج

بله، فن اموز باید به تمام قسمت های نصب مسلط باشد.

در این دوره کلیت کار اموزش داده می شود که همه برند های پکیج را در بر می گیرد.

بله، سرویس کردن همه برند ها اموزش داده می شود

چه زمانی باید سرویس پکیج انجام شود؟

برای سرویس کردن پکیج حداقل هر 6 ماه یک بار یعنی سالی 2 بار باید اقدام به سرویس پکیج کنید. بهترین زمانی که شما باید پکیج دیواری خود را
سرویس کنید قبل از شروع فصول سرد سال است زیرا اگر به صورت ناگهانی پکیج را روشن کنید و شروع به کار کردن کند اگر مشکلی وجود داشته باشد باعث
بروز مشکلات جدی تر می شود و خرابی زیادی به بار می اورد. در نتیجه هزینه ای که برای سرویس پکیج می شود بسیار کم تر از هزینه تعمیر ان می باشد.

عیب یابی شوفاژ و پکیج دیواری

اگر اب گرم مصرفی نداشته باشیم:

1. احتمالا اولین گزینه سنسور nts (ان تی اس) دچار مشکل شده است.

2.رسوب گرفتگی مبدل

3.فلوسوییچ( باید در بازه زمانی که اب گرم باز است کلید بسته باشد)

4.فلومتر(نمی توان تست کرد فقط با تعویض سنسور ان می توان به ایراد ان پی برد)

5.فلور گلاتور( این نیز قابل تست نمی باشد)

6. گیر پاژی یا خرابی پمپ

7. ایراد در خازن پمپ

8.خرابی شیر گاز

9.گرفتگی دودکش

درباره اموزشگاه تاسیسات جهان مهارت

اموزشگاه تاسیسات جهان مهارت در جهت پیشرفت فن اموزان در کار گاه های مجهز با بروز ترین ابزار توسط اساتید متخصص آموزش صفر تا صد پکیج به صورت عملی اموزش داده می شود. و در پایان دوره اموزشی مدرکی زیر نظر فنی حرفه به شما تعلق می گیرد که می توانید با ان به تعمیرات پکیج در خارج از کشور بپردازید همچنین نمایندگی برند های پکیج بوتان یا ایران رادیاتور را بگیرید. و با استفاده از مدرکتان مجوز کسب جذب کنید.